Alg. voorwaarden.
Afnemen geluidsmeting bij u op locatie: Wanneer ePrevent een geluidsmeting bij u op locatie komt uitvoeren, dan kan de afspraak maximaal 48 uur van tevoren worden aangepast. Annulering is niet mogelijk. We hebben voor u een bepaalde tijd gereserveerd en kunnen die tijd nooit op zo een korte termijn nog opvullen met een andere afspraak.
U ontvangt van ons per email altijd een afspraakbevestiging wanneer, wij samen met u een datum hebben ingepland voor het afnemen van een geluidsmeting bij u op locatie. Deze afspraakbevestiging dient binnen de door ons aangegeven datum/tijd geheel ingevuld en ondertekend retour te zijn. Wanneer u hier geen gehoor aan geeft om de afspraakbevestiging niet geheel ingevuld retour te sturen houdt dat niet in dat u niet aan onze betalingsverplichtingen hoeft te voldoen. Dit geld ook wanneer deze ondertekend is door een werknemer van uw bedrijf. ePrevent hanteert een betalingstermijn van 14 dagen na het ontvangen van de factuur en het rapport. Bij het uitblijven van deze betaling mogen wij u € 25,-- administratie kosten berekenen.
Het betalingstermijn van 14 dagen is alleen aan te passen wanneer dit voor het versturen van de afspraakbevestiging, van beide kanten besproken is en door ePrevent goed gekeurd is. Achteraf kunt u deze betalingstermijn niet meer aanpassen.
Borg:
Afnemen geluidsonderzoek in uw woning: ePrevent heeft voor het afnemen van een geluidsonderzoek uitvoerig met u gesproken/ gemaild over wat wij gaan doen in uw woning. Wij doen altijd onze uiterste best uw klacht te onderzoeken en op te sporen. Wij kunnen nooit garanderen wij het geluid vinden, uiteraard hopen wij u op weg te helpen met het geluid waar u hinder van ondervindt.
Te laat annuleren afspraak: Een gemaakte afspraak kan maximaal 72 uur van tevoren geannuleerd of verplaatst worden. Als de afspraak te laat wordt geannuleerd of een verzoek tot verplaatsing, zal 15% van de kosten van de Gederfde inkomsten bij u in rekening worden gebracht met een minimaal bedrag van € 225,--. Wanneer dit niet vrijwillig betaald wordt, berekend ePrevent extra administratieve kosten, de kosten worden dan verhoogd met € 100,-- excl. btw. De reden hiervan is dat tijd voor u wordt gereserveerd. ePrevent kan op dat tijdstip geen andere afspraken maken (gederfde inkomsten). U kunt per email uw afspraak annuleren. Zoals op de afspraak bevestiging is aangegeven. Tel: 030-2767359 info@ePrevent.nl |