Alg. voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Gemaakte afspraken;
Een afspraak kan tot uiterlijk 48 uur van tevoren worden gewijzigd en tot 72 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Voor u is een tijdsblok gereserveerd dat op korte termijn niet meer kan worden ingevuld door een andere cliënt. ePrevent heeft u hierover geïnformeerd via een offerte en/of afspraakbevestiging.

Bij annulering korter dan 72 uur van tevoren, of wanneer u niet verschijnt op de afgesproken tijd, worden de kosten van de afspraak in rekening gebracht. Deze kosten bedragen 15% van de offerteprijs, met een minimum van € 225,-- exclusief 21% btw. Indien betaling uitblijft, behoudt ePrevent zich het recht voor om extra administratieve kosten in rekening te brengen. In dat geval worden de kosten verhoogd tot € 105,-- exclusief btw.

Afspraken maken afnemen geluidsmetingen.
U bent als opdrachtgever zelf verantwoordelijk voor de aanwezigheid van buren of toegankelijkheid van het te meten pand of woning.

Contactgeluidsmeting:
Bij het afnemen van contactgeluidsmetingen wordt er gebruik gemaakt van een tappingmachine/hamerapparaat. Met het hamerapparaat wordt op de vloer “gehamerd”: kleine hamertjes met een gewicht van 500 gram vallen daarbij vanaf een hoogte van 4 centimeter op de vloer, en dat met 5 hamertjes met in totaal 10 keer per seconde. In het ontvangvertrek wordt dan het geluidsniveau gemeten, hieruit kan het contactgeluid worden berekend.     Wanneer uw ondervloer en/of vloerbedekking van slechte kwaliteit is en er ontstaan beschadigingen aan uw vloer. Dan is ePrevent niet aansprakelijk voor te houden.

Luchtgeluidsmetingen:
De luchtgeluidsisolatie tussen ruimten wordt gemeten met behulp van een ruisbox. De ruisbron veroorzaakt in het zendvertrek een bepaald geluidsniveau. Vervolgens wordt gemeten in het zendvertrek en in het ontvangvertrek. Uit het verschil tussen de beide gemiddelde geluidsniveaus, en diverse correcties voor oppervlak of nagalmtijd, wordt de isolatie worden berekend.

Betalingstermijn
ePrevent hanteert een standaard betalingstermijn van veertien (14) dagen na factuurdatum, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. Als een langere betalingstermijn gewenst is, dient dit expliciet en voorafgaand aan de opdracht schriftelijk te worden aangevraagd, bij voorkeur gelijktijdig met het opvragen van de offerte. Aanvragen voor een afwijkende betalingstermijn kunnen uitsluitend per e-mail worden ingediend en zijn pas van kracht nadat ePrevent deze uitdrukkelijk schriftelijk heeft bevestigd. Zonder schriftelijke bevestiging blijft de standaard betalingstermijn van 14 dagen onverkort van kracht.

Producten huren:
U kunt bij ons verschillende soorten geluidsmeter huren. Bij elke geluidsmeter betaalt u vooraf het totale bedrag incl. de borg.

Borg
De borgprijs wordt in mindering gebracht na retour ontvangst en na controle van de geluidsmeter. Wanneer deze goed bevonden wordt krijgt u het resterende borgbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.

Retour sturen meet apparatuur.
Bij de geluidsmeter zit een retour etiket. ePrevent adviseert u de geluidsmeter aangetekend retour te sturen. Retourzendingen dienen naar Postbus 1071,  1270 BB Huizen . U krijgt dan een bewijs van verzending met een tracktracecode. ePrevent is niet verantwoordelijk voor defecten tijdens transport of het zoeken raken van het huurtoestel. Let op: het retour sturen kan alleen via post.nl en niet via andere postorderbedrijven.

Extra werkzaamheden rapport en/of communicatie.
Werkzaamheden, aanpassingen rapporten of communicatie die niet onder een bestaande afspraak of offerte vallen, kunnen apart in rekening worden gebracht.

Wanneer u op een later moment het rapport anders opgesteld wilt hebben, details verwijderd wenst te hebben of toevoegingen wilt op het bestaande rapport. Kunnen wij ervoor kiezen dit bij u in rekening te brengen.

 

 

© 2011 - 2025 eprevent | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel